gott nytt år ;D

HAHA efter men aja :D

asså jag älskar att vara kurd finns inget bättre att vara? 
Det är som tara sa: att leva livet, jag lovar asså man har alltid kul :O 
Fuck er som säger att jag it är kurd, eller it tror på mig och sånt skit
jag föddes kurd och jag dör som kurd,
orkar it med er mer.. 
ba för att jag fattar två språk, vafan asså inget liv människor. 
Ni som verkligen känner mig vet vart jag är ifrån på riktigt ! 
Ni kanske it tror att jag tar åt mig men det är verkligen skit jobbigt när ni säger sånt : typ du är it kurd du är iranier eller du är ingenting, eller typ fan hon vet it ens vart hon kommer ifrån?
asså Jag kommer från kurdistan!! and thats it, punkt slut 
Skitsammaaaaa nuuu, nu ska jag dra till leila sen laddar jag upp bildernaaaa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahahahahahahah jävla iranie e du

2011-03-25 @ 17:34:11
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0