newroz !

Heeej människor !

Idag är det newroz, eller typ imon då. 
Men idag ska vi iallafall på en fest :D 
hoppas det blir kul, och min datas internet funkar fortfarande inte så är lite dålig på att blogga. 

lite bilder från hovfjället :D 
från kaniks kamera ! 



oouuuff denna liften var läskigast HAHAHA satt bredvid samira som läste upp typ hela koranen på vägen :D 




detta var lite bilder dom jag tog från kaniks blogg :D 
tog it alla men några haha, 
det var en skit kul dag och det var svårt men roligt ! 
HAHAHA har ont överallt typ nu ! 


Kommentarer
Postat av: kaniiiik

hahahah sandraa, du gjorde min dag !

så jävla klumprolig var duu <3

2011-03-19 @ 19:54:33
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0