back from hell typ

heeeeeeej, nu är jag hemma!
asså skit jobbig dag :(
vi var typ mitt ute i ingenstans, och de blåste bajs mycket! Mer är vad det gör bara här..
så nu är jag iallafall tillbaka, hahha i slutet försökte jag och leila gömma oss för mia, för hon typ skrek att vi skulle till tipspromenaden men vi gjorde inte det... så aa, hon skulle blivit skit arg om hon sett oss !
tyvärr ville tråkiga leila inte ta några kort :/


det blev skit konstiga kort för att jag typ jagade runt leila med kameran, så antingen blev de suddiga eller helt.. jaa ni ser.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När gjorde du designen, var det du som gjorde den?

den är jätte snygg skulle vilja ha en sån

2011-05-25 @ 17:20:20
Postat av: Anonym

När gjorde du designen, var det du som gjorde den?

den är jätte snygg skulle vilja ha en sån

2011-05-25 @ 17:20:20
Postat av: Anonym

När gjorde du designen, var det du som gjorde den?

den är jätte snygg skulle vilja ha en sån

2011-05-25 @ 17:20:23
Postat av: Anonym

När gjorde du designen, var det du som gjorde den?

den är jätte snygg skulle vilja ha en sån

2011-05-25 @ 17:20:25
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0