godmorgon

har precis ätit frukost, kom på att jag tror att vi har svenska redovisning imon..
Men vafan ingen av de i min klass svarar på sms och de som har svarat komemr jag fan slå snart eller nåt :o fucking egoister på riktigt !!
Idag hade jag två olika planer men tror inte någon av de blir av..

* grilla med familjen och en annan familj i askim.
* dra till liseberg med tara.. hon har it sagt nåt så tror faktiskt inte.

aja, vill helst göra min sveeeeeeeenskaaaaaaaaaaaa men kan inte för alla mina grejer är hos mamma!! ÅÅHHH SÅ SMART JAG ÄR
 
gammal bild har ingen annan på denna sidan. o orkar it ta kort på mig själv är för suuuurrr


Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0