godmorgon !

sitter i köket med datan, läxan och frukosten HAHA :d
mamma gjorde såna toast till mig, wiiii va godaaa !

igår så satt jag och pluggade som en idiot på hela musik häftet eftersom att jag trodde att det var det vi skulle ha i läxa...
sen så smsade jag med melis och hon sa att vi bara hade första sidan ? assåååååååååååååååååååå jag är skiiiiiiiit surr va e dettaaaaaaaaaa

men nu ska jag äta.


har inte sminkat mig idag, eftersom att jag på kvällen ska till julias fest så orkar it sminka mig två gånger hih

Kommentarer
Postat av: jennie§

Va med i DagensBlogg ! :D

http://jennifferkling.blogg.se/

2011-05-06 @ 22:08:52
URL: http://jennifferkling.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0