hammarkullekarnevalen

idag stack jag till hammarkullekarnevalen med tara och sandra!
det var kul faktiskt även om det var SKIT väder -.-
vi var där typ lite efter 12 omg för tidigt jaa HAHAH
sen när kurderna kom och dansade, så dansade vi med de typ yani hahah o skrek o allt :d skit kul.
sen jag o sandra gjorde vår egna lilla dans HAHAHA, alla kollade typ på oss, hehe men ni vet mig, skäms it för nåt..typ :D
Nu är jag iallafall hemma hos mammas kompis som bor i angered, vet it hur länge vi ska va här får seeeeee.

Kommentarer
Postat av: ornina

Hahahaha lady gaga e bäääääääääst!!!!!!!!

2011-05-28 @ 18:49:05
URL: http://orninamarouki.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0