hihi :d

så idag har jag suttit och pluggat :(
fast kom faktiskt hem klockan 5 eller nåt, först hade jag hemspråk ba kort, sen stack jag till mc med shirin :d
smakade på 1955 burger HAHHAH, asså den var it lika god som jag trodde ! blev sur HAHA men skitsamma bättre att veta nu :d
just nu sitter jag och kollar på desperate housewives, missade 7 minuter -.-

ooohh vad jobbigt imorgon har vi no dag? asså snälla, skit tråkigt ! sista veckan vi kan kämpa för våra vetyg och de låter oss gå runt i naturen ? hatar naturen ! blä.

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0