ikväll igen..

HAHAH jaa, idag blev det precis som igår :d
att jag bloggar vid den här tiden.
Först på morgonen var jag med tara, hon tvingade ner mig till torget, även om vi hade jätte lite tid-.-
så jag hann ändå köpa en söt liten tshirt eller nåt..
Sen kom jag hem och vid 5 åkte vi, alltså hem till vänner.
De bodde i en villa med studsmatta o allt HAHA, det bästa var att när vi kom dit stod pappan och grillade på gården mmm.
och jag tog massa bilder.. med min mobil,  så kan inte visa de.. :(

snabbild

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0