jag är trött

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, det är jag.
satt och försökte sitta och göra min svenska litegrann.. men aa, lyckades skriva typ en halv sida om förortssvenska.
är fan rädd att få IG eller något på arbetet HAHAHA, för innan man började var man tvungen att säga till henne vilket ämne man skulle arbeta med så hon kunde skriva ner det,  jag sa till henne dialekter.
men plötsligt började jag tycka att det va tråkigt att skriva om dialekter så jag bestämde mig istället för att skriva om förortsspråk, och jag sa inte till henne att jag bytte? HHHAHA asså just nu tror hon typ att jag har skrivit om dialekter :o
jag kommer få ig.. hon kommer tro att jag hittade ett färdigt arbete på internet om detta och bytte....

waaaaaa

orkar it ta kort så ni får bild från igår hehe

Kommentarer
Postat av: Tove

sv - hihi tack så mkt :) allt bra med dig?

2011-05-02 @ 22:01:05
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: Laila

HAHAHHAHAHAHAHAH JAG DÖR VARJE GÅNG KOLLA SANDRA!!!! HAHAHHAHAHAHAHHA http://www.youtube.com/watch?v=rYgVq3B_JTs&feature=player_embedded#at=29

2011-05-03 @ 05:33:01
URL: http://lailafarran.webblogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0