klar med allt, typ

sååå. nu är jag klar med min labb grej :D hehe
asså fan, nu har jag ba kvar två saker att göra innan betygen sätts.
för att få VG i gympa måste jag hålla en lektion: tisdag med leila :(
för att få yani MVG i musik måste jag sjunga för henne: imorgon med leila också
HAHHAHA men fan.. har it ens valt låt.
aja skitsamma, får se vad som händer :/

jalla hejdåååå
o godnatt ocksåååå, måste ladda ner lite låtar nu !

bild från när vi var där, haha hlet cp e jag men skitsamma.. ända bilden

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0