massa bilder från dagen !

Sååå, idag var typ hela högstadiet i rambergsvallen för att sporta :d
lika kul som vanligt you know -.-
iallafall efter det stack jag, eve och lejlaC till mc där vi åt lite cheesburgare o sånt :d
sen efter att ha gått runt lite till i backaplan o skämt ut oss HAHAHHA stack vi till skolan för lejla skulle ha hemspråk. Och jag och eve bestämde oss för att vänta där.. så vi började städa våra skåp -.-
OHERREGUD katastrof, o när lejla slutade började hon också städa. HAHAHA mobbade
sen satt vi lite i cafeet o tog kort o höll på hahah, vi var nära på att möblera om där.. ba om it rudy fanns !





tvär cool bild, kulan i luften o allt HAHA

oj...












lejla spelade med sig själv en stund HAHHAHAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Aileen

men sandra omg ta bort den fula bilden NU!!!!!!!

2011-05-12 @ 20:54:15
URL: http://aileeniis.blogg.se/
Postat av: EVE

sandrooooo ta bort bilden på mc !!!

2011-05-12 @ 21:39:22
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0