operation dagsverke!

asså idag har vi bara gått runt i stan och tiggt efter pengar -.- på riktigt nu. Helt onödigt.
de som inte gav pengar fick lite skäll också HAHAHA men ganska onödigt..
Jag gick runt med aileen i stan, vi hade ingenting att göra, verkligen ingenting. sen såg vi två killar som vi kände igen från skolan, men ingen av oss visste vem de var riktigt HAHHA, så vi ropade på de, och det slutade med att vi gick med de hela dagen :d så vi delade på pengarna typ..

och innan det gjorde vi nationella... asså snälla. ba ge mig ig ni behöver it plåga mig med prov innan...

tog inga bilder idag haha, wa tog alltid kort förr inte längre :/

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0