rubrik du vet..

Idag hade vi spexfoto !
OUFF vad misslyckat säger jag bara. asså vår klass är så tråkig, det är alltid såhära, skoltröja, skolresa spexfoto asså vi gör aldrig något normalt som andra människor :o
Menmen.. iallafall kanik kom hit typ halv nio för vi skulle fixa oss till kortet hahah, asså fråga inte ens vad vi var, ingen vet.. olöst mysterium typ.
Men nu måste jag typ plugga? har nationella imorgon igen -.- C delen. ÅHH jobbigt
sen är det tråkiga operation dagsverke?

sen fick vi besök utav kenza och han BORN TO BE SHEEEEEPP

och pippis kusin.. eller nåt.


naw lilla kenzaaaa

HAHAHA men asså waaa, önska någon tog kort på mig och kanik också HAHAHHAHA så mobbade :d

Kommentarer
Postat av: kanik

hhaha sandra för söt ! ja har två bilder på oss hemma hos dig på min bloggggggggg, :)

2011-05-10 @ 20:54:56
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAAHHA EUWWW. VAD ÄR DET FÖR BILDER SANDRO

2011-05-11 @ 18:18:15
Postat av: EEEEEEEEEVE

lilla gömman kan du va så jätte göllig o ta bort den där bilden elr iaf ta nåt för mina ögon? TACK :D

2011-05-12 @ 18:51:15
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0