snart

åhh, nu ska jag torka mitt hår så att jag kan sova :d skönt.
förut så satt jag och pluggade på spanksa, så jag tänkte typ, åååhh terminens sista plugg, sen sluuutttt. så plötsligt kom jag på att imorgon ska vi labba på kemin och sen måste vi göra en fuuuuuul labbredogörelse? asså döda mig. den måste ju då vara klar på helgen för betygen sätts ju typ på måndag eller tisdag :O
asså FML kommer få G igen !
men efter det är det sluuuttt. 

asså okej, vad man än gör, så kan man INTE se söt ut i den här handduken HAHHAHA asså mobba it.

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0