surprise

kom hem för typ en timma sedan och gick direkt till duschen.
vet ni vart jag var? NU kan ni få veta det..
jag var hemma hos shirin med några andra ba, för att fira hennes födelsedag, och det var en överraskning så hon visste såklart inte om det :d
därför kunde jag it skriva vart jag skulle här för hon läser min blogg -.-
men iallafall, även om jag tog med kameran var det inte jag som tog bilderna utan lejla.
så nej har tyvärr inga bilder!
nu ska jag torka håret sen sovaaaaaaaa åh vad skönt, längtar HAHHAHA

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0