jag vet inte

asså jag har typ nån liten bloggpaus grej just nu...
bloggar inte på LUNATICOS och bloggar inte HÄR heller.
för att, jag vet inte VAAAART jag ska bloggaaaa ?
asså folk har klagat typ, sandra jag gillar din gamla blogg bättre, eller jag blir förrvirrad av den andra orkar inte ens läsa blablabla.
så jag vet inte... asså typ vart ska jag blogga? for real nu, okej typ 5 personer har märkt att jag bloggat lite här HAHHAHAHA för har inte sagt till någon.. men på riktigt
VART SKA JAG BLOGGA?


Kommentarer
Postat av: Anonym

OHO , BLOGGA BARA PÅ LUNATICOS VAD SPELAR DE FÖR ROLL HEJDÅ

2011-11-09 @ 19:15:12
Postat av: eve

här brush

2011-11-09 @ 19:15:55
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0