första dansträningeen

OMG.
Nu är första träningen över. Sååååå jobbigt de vaaaar, asså leila satt typ i hörnet och skrattade åt mig :(
asså jag fattade it vissa saker, HAHAHHA han började så direkt med såna konstiga saker omg läskigt var det HAHAHAH neee men tror ändå jag kommer klara om jag kämpar.
Fast de va ju första gången så man typ skämdes lite, asså de kändes som att folk såg när just jag gjorde något fel, men på riktigt tror jag it en enda kollade på mig -.-
KUL ÄNDÅ.

nu är jag tröööttt, ska äta.

Kommentarer
Postat av: mona lisa

hur har din dag varit?

2011-09-06 @ 17:19:32
URL: http://lejlaceric.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0