kaniks birthdaaaaay

GRATTIS IGEN KANIK ! ♥
Idag "firade" vi kaniks födelsedag. De va typ jag, kanik, shirin, leila, samira, samsam, zeinab, mona och någon annan som jag it kändee... men aaa. Vi gick och åt, HAHHA de blev kina resturang efter allt tjaat o sånt.
Sen stack vissa hem, och jag mona leila shin o kanik gick till nån liten gård o satt ba o sånt. Assååå dagen var iallafall roliiig HAHHAHA :d
hoppas du tyckte de också kanik HAHAH annars kan du börja planera nästa år.. näää men HAHA
lite bilder.. (tog från shirins blogg, jag har blivit jättedålig på att ta med min egna kamera! )







typ likadana bilder ba HAHAHHA men de finns it mer..


Kommentarer
Postat av: tjejen med rosa kofta i skolan

Hejje <33 vad heter shirinsblogg ??

2011-09-02 @ 23:13:00
Postat av: kanik

Tack så mycket hjärtat , jadu dagen var underbaaar! <3

2011-09-02 @ 23:32:08
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0