poppiiiiing !!

Hemma fråån skolan nuuu.
Men ska snart ut igen med nina och leila.. gissa vad?
vi ska följa med nina på hennes dans träning :D ÅÅÅHH så kuul ändåå.
Hon går på popping, eller hur feet? assååå zxdcfgbhkjmll,kjh vill också kunna !!
Just det, tror it jag bloggade igår men asså HAHHA vi va i slottskogen med alla ettor typ -.-
Gick ba dit för gratis korv! såå aaa, HAHHA men vi fick iallafall nästan nya vänner typ hehhe
jajaja hejdåå
jag har ingen bild så ni får denna nu HAHHAHAHAH fail men aa.

Kommentarer
Postat av: sandija-döv-fotografier

snygg naglar! ;D allt bra?

2011-09-01 @ 20:20:24
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: Nina

hahahahahha döör, ni ska följa med mig ganska ofta nu dessa år heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehe!

2011-09-03 @ 01:36:57
URL: http://ninakaiadi.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0